Wij bouwen graag mee aan jouw bedrijf

Starters

Waag jij de sprong en start je een eigen bedrijf? Dan is het belangrijk om te weten wat er op administratief vlak allemaal moet gebeuren. 

 

Je staat in de startblokken van je onderneming en je hebt nog geen plan voor een duidelijke en georganiseerde administratie?

 

Als starter kun je je focussen op jouw bedrijf en de groei ervan terwijl wij ons verdiepen in de administratie die erbij komt kijken.

 

SSOM wil jouw partner zijn voor professioneel startersadvies.

 

Kies uit het pakket datgene waarmee wij jou kunnen helpen.
Contacteer ons vrijblijvend.

Pakket Startende Ondernemer

- Ordnenen/structureren basis crediteuren administratie
- Aankoopfacturen/bonnen controleren
- Aankoopfacturen verwerken (OCR/Yuki)
- Aankoopfacturen klasseren
- Ordnenen/structureren basis debiteuren administratie
- Verkoopfacturen opmaken en versturen
- Verkoopfacturen verwerken (OCR/YUKI)
- Verkoopfacturen opvolgen
- Betalingsherinneringen opmaken en versturen
- Verkoopfacturen klasseren